تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/04/18 - 07:07
کد خبر: 510271

در روزنامه‌های امروز کشور چه گذشت؟؛

رئیسی به مثابه یک الگو/ از تاوان خون غزه تا دارو در انتظار یاری

رئیسی به مثابه یک الگو/ از تاوان خون غزه تا دارو در انتظار یاری

مطبوعات امروز کشور به موضوعات مختلفی پرداختند که مهم ترین آن‌‌ آخرین دیدار رهبر انقلاب با اعضای هیئت دولت سیزدهم بود که در پیشخوان خود عرضه کردند.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ رهبر انقلاب در دیدار پایانی با اعضای هیئت دولت سیزدهم ویژگی های شهید رئیسی را بر شمردند و این خصوصیات را الگو برای رؤسا و اعضای دولت دانستند. روزنامه‌های امروز صبح کشور تیتر اول خود را پیرامون این موضوع  و موضوعات مهم دیگر نوشتند که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید.

روزنامه کیهان صفحه اول خود را با این تیتر آغاز کرد: دولت آقای رئیسی دولت کار و امید و حرکت بود

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری و اعضای هیئت دولت سیزدهم، تلاش بی‌وقفه برای حل مشکلات توده‌های مردم (نه خواص و ویژه‌خواران)، اعتقاد عمیق به توانایی‌های داخلی، صراحت در اعلام مواضع دینی و انقلابی، خستگی‌ناپذیری، مأیوس نشدن، رعایت تعامل و عزت‌مندی در سیاست خارجی، اهتمام به اجرای طرح‌های بزرگ، تواضع و بردباری و معنویت و ذکر و توسل را از ویژگی‌های برجسته فردی و کاری شهید رئیسی خواندند و تأکید کردند: رئیسی عزیز به عنوان یک الگو نشان داد می‌توان به عنوان رئیس‌جمهور یک کشور از مجموعه این خصوصیات فکری، قلبی و عملی برخوردار بود و آن را در عمل دنبال کرد.

حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار که آخرین دیدار اعضای دولت سیزدهم بود، دولت سیزدهم را دولت «کار و امید و حرکت» برشمردند و گفتند: شهید رئیسی واقعاً امیدوار و به حق، به آینده خوش‌بین بود و تصمیم قاطع داشت که به اهداف ترسیم شده برسد.

ایشان در تبیین ویژگی‌های برجسته آقای رئیسی، مردمی بودن او را خصوصیتی بسیار مهم و الگویی حقیقی برای همه مسئولان خواندند و گفتند: رئیسی عزیز به مردم احترام می‌گذاشت و با حضور در میان مردم، حقایق و نیازها را لمس می‌کرد و حل مشکلات و تامین نیازهای توده‌های مردم را محور برنامه‌ها و اقدامات خود قرار می‌داد.

رهبر انقلاب ویژگی «با مردم بودن» را خواست اسلام از مقامات و مسئولان خواندند و با استناد به فرمان امیرمؤمنان(ع) به مالک اشتر افزودند: حضرت امیر(ع) به مالک تاکید می‌کند محبوب‌ترین کارها در چشم تو باید کاری باشد که رضایت و خشنودی توده‌های مردم را جلب کند؛ چرا که در همه عرصه‌ها از جمله مقابله با دشمنی و ایجاد وحدت، همین توده‌های مردم یار تو هستند نه خواص و ویژه‌خوارانی که توقع‌شان بالاست و فقط برای منافع خود کار می‌کنند و به همین علت با آن‌ها وحدتی در جامعه ایجاد نمی‌شود.

حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای افزودند: همین حقایق و ویژگی‌ها را از توده‌های مردم در دفاع مقدس و دیگر عرصه‌ها دیده‌ایم و شهید رئیسی همین خط و روش امیرمؤمنان(ع) را دنبال می‌کرد که این نیز باید برای همه الگو باشد.

ایشان اعتقاد عمیق به توانایی‌های داخلی را دیگر خصوصیات برجسته شهید رئیسی خواندند و گفتند: در دوره‌های مختلف با مسئولان دراین‌‌باره صحبت کرده‌ایم، کسی هم مخالف نبود؛ اما انسان می‌فهمد که رئیسی از بُن دندان به ظرفیت‌ها و توانایی‌های داخلی برای حل مشکلات کشور اعتقاد داشت.

در ادامه وطن امروز نوشت: الگوی رئیسی

رهبر حکیم انقلاب اسلامی صبح دیروز در دیدار آقای مخبر، سرپرست ریاست جمهوری و اعضای هیأت دولت سیزدهم، تلاش بی‌وقفه برای حل مشکلات توده‌های مردم (نه خواص و ویژه‌خواران)، اعتقاد عمیق به توانایی‌های داخلی، صراحت در اعلام مواضع دینی و انقلابی، خستگی‌ناپذیری، مأیوس نشدن، رعایت تعامل و عزت‌مندی در سیاست خارجی، اهتمام به اجرای طرح‌های بزرگ، تواضع و بردباری و معنویت و ذکر و توسل را از ویژگی‌های برجسته فردی و کاری شهید رئیسی خواندند و تأکید کردند: رئیسی عزیز به عنوان یک الگو نشان داد می‌توان به عنوان رئیس‌جمهور یک کشور از مجموعه این خصوصیات فکری، قلبی و عملی برخوردار بود و آن را در عمل دنبال کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در این دیدار که آخرین دیدار اعضای دولت سیزدهم بود، دولت سیزدهم را دولت «کار و امید و حرکت» برشمردند و گفتند: شهید رئیسی واقعاً امیدوار و بحق، به آینده خوش‌بین بود و تصمیم قاطع داشت به اهداف ترسیم شده برسد.

ایشان در تبیین ویژگی‌های برجسته آقای رئیسی، مردمی بودن او را خصوصیتی بسیار مهم و الگویی حقیقی برای همه مسؤولان خواندند و گفتند: رئیسی عزیز به مردم احترام می‌گذاشت و با حضور در میان مردم، حقایق و نیازها را لمس می‌کرد و حل مشکلات و تامین نیازهای توده‌های مردم را محور برنامه‌ها و اقدامات خود قرار می‌داد.

ایران تیتر اصلی خود را اینگونه نوشت: در ستایش رئیس جمهور الگو

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز در دیدار آقای مخبر سرپرست ریاست جمهوری و اعضای هیأت دولت سیزدهم، تلاش بی‌وقفه برای حل مشکلات توده‌های مردم (نه خواص و ویژه‌خواران)، اعتقاد عمیق به توانایی‌های داخلی، صراحت در اعلام مواضع دینی و انقلابی، خستگی‌ناپذیری، مأیوس نشدن، رعایت تعامل و عزتمندی در سیاست خارجی، اهتمام به اجرای طرح‌های بزرگ، تواضع و بردباری و معنویت و ذکر و توسل را از ویژگی‌های برجسته فردی و کاری شهید رئیسی خواندند و تأکید کردند:

رئیسی عزیز به عنوان یک الگو نشان داد می‌توان به عنوان رئیس جمهور یک کشور از مجموعه این خصوصیات فکری، قلبی و عملی برخوردار بود و آن را در عمل دنبال کرد .‌حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار که آخرین دیدار اعضای دولت سیزدهم بود، دولت سیزدهم را دولت «کار و امید و حرکت» برشمردند و گفتند: شهید رئیسی واقعاً امیدوار و به حق، به آینده خوش‌بین بود و تصمیم قاطع داشت که به اهداف ترسیم شده برسد.

رئیسی با مردم بود

ایشان در تبیین ویژگی‌های برجسته آقای رئیسی، مردمی بودن او را خصوصیتی بسیار مهم و الگویی حقیقی برای همه مسئولان خواندند و گفتند: رئیسی عزیز به مردم احترام می‌گذاشت و با حضور در میان مردم، حقایق و نیازها را لمس می‌کرد و حل مشکلات و تأمین نیازهای توده‌های مردم را محور برنامه‌ها و اقدامات خود قرار می‌داد.

رهبر انقلاب ویژگی «با مردم بودن» را خواست اسلام از مقامات و مسئولان خواندند و با استناد به فرمان امیرمؤمنان(ع) به مالک اشتر افزودند: حضرت امیر(ع) به مالک تأکید می‌کند محبوبترین کارها در چشم تو باید کاری باشد که رضایت و خشنودی توده‌های مردم را جلب کند؛ چرا که در همه عرصه‌ها از جمله مقابله با دشمنی و ایجاد وحدت، همین توده‌های مردم یار تو هستند نه خواص و ویژه‌خوارانی که توقعشان بالاست و فقط برای منافع خود کار می‌کنند و به همین علت با آنها وحدتی در جامعه ایجاد نمی‌شود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: همین حقایق و ویژگی‌ها را از توده‌های مردم در دفاع مقدس و دیگر عرصه‌ها دیده‌ایم و شهید رئیسی همین خط و روش امیرمؤمنان(ع) را دنبال می‌کرد که این نیز باید برای همه الگو باشد.

خراسان امروز را این طور شروع کرد: الگوی مدیریتی برای دولت‌ها و مسئولان

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز در دیدار آقای مخبر سرپرست ریاست جمهوری و اعضای هیئت دولت سیزدهم، تلاش بی‌وقفه برای حل مشکلات توده‌های مردم (نه خواص و ویژه‌خواران)، اعتقاد عمیق به توانایی‌های داخلی، صراحت در اعلام مواضع دینی و انقلابی، خستگی‌ناپذیری، مأیوس نشدن، رعایت تعامل و عزت‌مندی در سیاست خارجی، اهتمام به اجرای طرح‌های بزرگ، تواضع و بردباری و معنویت و ذکر و توسل را از ویژگی‌های برجسته فردی و کاری شهید رئیسی خواندند و تأکید کردند: رئیسی عزیز به عنوان یک الگو نشان داد می‌توان به عنوان رئیس جمهور یک کشور از مجموعه این خصوصیات فکری، قلبی و عملی برخوردار بود و آن را در عمل دنبال کرد.

شهید رئیسی واقعاً به آینده خوش‌بین بود

حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای در این دیدار که آخرین دیدار اعضای دولت سیزدهم بود، دولت سیزدهم را دولت «کار و امید و حرکت» برشمردند و گفتند: شهید رئیسی واقعاً امیدوار و به حق، به آینده خوش‌بین بود و تصمیم قاطع داشت که به اهداف ترسیم شده برسد.

رسالت امروز خود را اینگونه آغاز کرد: رئیسی به مثابه یک الگو

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح یک شنبه در دیدار آقای مخبر، سرپرست ریاست جمهوری و اعضای هیئت دولت سیزدهم، تلاش بی‌وقفه برای حل مشکلات توده‌های مردم (نه خواص و ویژه‌خواران)، اعتقاد عمیق به توانایی‌های داخلی، صراحت در اعلام مواضع دینی و انقلابی، خستگی‌ناپذیری، مأیوس نشدن، رعایت تعامل و عزت‌مندی در سیاست خارجی، اهتمام به اجرای طرح‌های بزرگ، تواضع و بردباری و معنویت و ذکر و توسل را از ویژگی‌های برجسته فردی و کاری شهید رئیسی خواندند و تأکید کردند: رئیسی عزیز به عنوان یک الگو نشان داد می‌توان به عنوان رئیس جمهور یک کشور از مجموعه این خصوصیات فکری، قلبی و عملی برخوردار بود و آن را در عمل دنبال کرد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار که آخرین دیدار اعضای دولت سیزدهم بود، دولت سیزدهم را دولت «کار و امید و حرکت» برشمردند و گفتند: شهید رئیسی واقعاً امیدوار و به حق، به آینده خوش‌بین بود و تصمیم قاطع داشت که به اهداف ترسیم شده برسد.

ایشان در تبیین ویژگی‌های برجسته آقای رئیسی، مردمی بودن او را خصوصیتی بسیار مهم و الگویی حقیقی برای همه مسئولان خواندند و گفتند: رئیسی عزیز به مردم احترام می‌گذاشت و با حضور در میان مردم، حقایق و نیازها را لمس می‌کرد و حل مشکلات و تامین نیازهای توده‌های مردم را محور برنامه‌ها و اقدامات خود قرار می‌داد.

جوان نوشت: رئیسی مجموعه‌ای از فضائل فکری، قلبی و عملی بود

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز در دیدار آقای مخبر سرپرست ریاست جمهوری و اعضای هیئت دولت سیزدهم، تلاش بی‌وقفه برای حل مشکلات توده‌های مردم (نه خواص و ویژه‌خواران)، اعتقاد عمیق به توانایی‌های داخلی، صراحت در اعلام مواضع دینی و انقلابی، خستگی‌ناپذیری، مأیوس نشدن، رعایت تعامل و عزتمندی در سیاست خارجی، اهتمام به اجرای طرح‌های بزرگ، تواضع و بردباری و معنویت و ذکر و توسل را از ویژگی‌های برجسته فردی و کاری شهید رئیسی خواندند و تأکید کردند: رئیسی عزیز به عنوان یک الگو نشان داد می‌توان به عنوان رئیس‌جمهور یک کشور از مجموعه این خصوصیات فکری، قلبی و عملی برخوردار بود و آن را در عمل دنبال کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار که آخرین دیدار اعضای دولت سیزدهم بود، دولت سیزدهم را دولت «کار و امید و حرکت» برشمردند و گفتند: شهید رئیسی واقعاً امیدوار و بحق، به آینده خوش‌بین بود و تصمیم قاطع داشت که به اهداف ترسیم شده برسد.

بامردم بودن، ویژگی رئیسی بود

ایشان در تبیین ویژگی‌های برجسته آقای رئیسی، مردمی بودن او را خصوصیتی بسیار مهم و الگویی حقیقی برای همه مسئولان خواندند و گفتند: رئیسی عزیز به مردم احترام می‌گذاشت و با حضور در میان مردم، حقایق و نیاز‌ها را لمس می‌کرد و حل مشکلات و تأمین نیاز‌های توده‌های مردم را محور برنامه‌ها و اقدامات خود قرار می‌داد.

جام جم نوشت: الگو مثل شهیدجمهور

رهبر معظم انقلاب اسلامی روزگذشته در دیدار محمدمخبر، سرپرست ریاست‌جمهوری و اعضای هیأت دولت سیزدهم، تلاش بی‌وقفه برای حل مشکلات توده‌های مردم (نه خواص و ویژه‌خواران)، اعتقاد عمیق به توانایی‌های داخلی، صراحت در اعلام مواضع دینی و انقلابی، خستگی‌ناپذیری، مأیوس‌نشدن، رعایت تعامل و عزت‌مندی در سیاست خارجی، اهتمام به اجرای طرح‌های بزرگ، تواضع و بردباری و معنویت و ذکر و توسل را از ویژگی‌های برجسته فردی و کاری شهید رئیسی خواندند و تأکید کردند: رئیسی عزیز به‌عنوان یک الگو نشان داد می‌توان به‌عنوان رئیس‌جمهور یک کشور از مجموعه این خصوصیات فکری، قلبی و عملی برخوردار بود و آن را در عمل دنبال کرد.

دولت شهید رئیسی، دولت کار و امید و حرکت

حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای در این دیدار که آخرین دیدار اعضای دولت سیزدهم بود، دولت سیزدهم را دولت «کار، امید و حرکت» برشمردند و گفتند: شهید رئیسی واقعا امیدوار و بحق به آینده خوشبین بود و تصمیم قاطع داشت که به اهداف ترسیم‌شده برسد.

ایشان در تبیین ویژگی‌های برجسته آقای رئیسی، مردمی‌بودن او را خصوصیتی بسیار مهم و الگویی حقیقی برای همه مسئولان خواندند و گفتند: رئیسی عزیز به مردم احترام می‌گذاشت و با حضور در میان مردم، حقایق و نیازها را لمس می‌کرد و حل مشکلات و تامین نیازهای توده‌های مردم را محور برنامه‌ها و اقدامات خود قرار می‌داد.

در ادامه همشهری نوشت: رهبر معظم انقلاب: رئیسی الگو باشد

رهبر معظم انقلاب صبح یکشنبه (دیروز) در آخرین دیدار با هیأت‌دولت سیزدهم، تلاش بی‌وقفه برای حل مشکلات توده‌های مردم (نه خواص و ویژه‌خواران)، اعتقاد عمیق به توانایی‌های داخلی، صراحت در اعلام مواضع دینی و انقلابی، خستگی‌ناپذیری، مأیوس نشدن، رعایت تعامل و عزت‌مندی در سیاست‌خارجی، اهتمام به اجرای طرح‌های بزرگ، تواضع و بردباری و معنویت و ذکر و توسل را از ویژگی‌های برجسته فردی و کاری شهید رئیسی خواندند و تأکید کردند:

رئیسی عزیز به‌عنوان یک الگو، نشان داد می‌توان به‌عنوان رئیس‌جمهور یک کشور از مجموعه این خصوصیات فکری، قلبی و عملی برخوردار بود و آن را در عمل دنبال کرد. در این گزارش به رئوس ویژگی‌های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری و مصادیقی از آن اشاره خواهد شد.

در پایان فرهیختگان تیتر اصلی خود را این گونه نوشت: الگوی رئیسی

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز در دیدار محمد مخبر سرپرست ریاست‌جمهوری و اعضای هیات دولت سیزدهم، تلاش بی‌وقفه برای حل مشکلات توده‌های مردم (نه خواص و ویژه‌خواران)، اعتقاد عمیق به توانایی‌های داخلی، صراحت در اعلام مواضع دینی و انقلابی، خستگی‌ناپذیری، مأیوس نشدن، رعایت تعامل و عزت‌مندی در سیاست خارجی، اهتمام به اجرای طرح‌های بزرگ، تواضع و بردباری و معنویت و ذکر و توسل را از ویژگی‌های برجسته فردی و کاری شهید رئیسی خواندند و تاکید کردند:

«رئیسی عزیز به‌عنوان یک الگو نشان داد می‌توان به‌عنوان رئیس‌جمهور یک کشور از مجموعه این خصوصیات فکری، قلبی و عملی برخوردار بود و آن را در عمل دنبال کرد.» مشروح بیانات ایشان را در ادامه می‌خوانید.

خیلی خوش‌آمدید برادران عزیز، خواهر گرامی. این جلسه، طبق معمول همه‌ دولت‌های دیگر، جلسه‌ تشکر بنده از مسئولین و دوستان و اعضای دولت است. البته جای آقای رئیسی عزیزمان خالی است؛ ولی خب طبق اعتقادات ما، ارواح طیبه‌ مومنین، به‌خصوص شهدا، ناظرند، حاضرند، می‌بینند، می‌شنوند؛ درواقع، ایشان هم از تشکر ما و از قدردانی ما از ایشان مطلع می‌شوند.

گزارشی از امیر کریمی

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بلیط هواپیما برای کودکان زیر ۱۲ سال
تصاویر مراسم افتتاحیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ +عکس
هانیه رستمیان از صعود به فینال باز ماند
فردا مترو ساعت ۵:۳۰ صبح کار خود را آغاز می‌کند
قیمت بلیت اتوبوس اربعین اعلام شد
عیادت وزیر ورزش و جوانان از پیشکسوت استقلال
محمد رهبری، دومین حذف شده شمشیربازی ایران در المپیک
آزمون؛ امروز در تست‌های پزشکی شباب الاهلی
صالحی: انتقال دانشجویان آزاد به پردیس پولی دانشگاه دولتی به زانو در آوردن عدالت آموزشی را عملی می‌کند
تمدید مهلت ارسال آثارسوگواره بین المللی سفینه النجاه +فیلم
برنامه مسابقات هفته‌های اول تا سوم لیگ برتر اعلام شد
رویداد ملی مجازی آرمان ما تمدید شد + جزئیات
ایران پرچمدار تحریم اسرائیل در المپیک
قرارداد مهاجم استقلال ۲ سال تمدید شد
جزئیات مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اعلام شد
همکاری وزارت نیرو با وزارت صمت‌ برای عبور از پیک مصرف برق
بازار آرام خودرو چطور با واکنش خودروسازان متلاطم شد
رشد بهای دلار و کاهش قیمت سکه در معاملات امروز
ایران‌خودرو دوباره گران کرد‌
عضو شورای راهبری: فهرست وزرا تا ۳ روز آینده تقدیم رئیس‌جمهور می‌شود
مخبر: برای پشتیبانی از دولت جدید آمادگی داریم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top